IVANA MIHALIĆ IVY: SVATKO OD NAS IMA MOĆ NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – A SVE OVISI KOLIKO TU MOĆ ŽELIMO ISKORISTITI

Ivana Mihalić Ivy (upiši na Insta tražilicu – Otrovni Bršljan) studentica je treće godine novinarstva na Sveučilištu Sjever.  Ljubav prema pisanju otkrila je kada je još bila u srednjoj školi – otvorila je blog gdje je pisala zanimljive članke o svakodnevnom životu. Odgovorila nam je na nekoliko pitanja o najzanimljivijoj profesiji današnjeg doba.

„Od kada sam otvorila blog, otvorila su se i neka nova vrata interneta. Neka od njih su dobivanje ponuda za suradnjom od domaćih i stranih brendova. To je pomoglo mom Instagram profilu putem kojeg danas ostvarujem velik dio takvih suradnji.“ – Ivana Mihalić

ZAŠTO SI HTJELA POSTATI INFLUENCERICA?
Nikad se zapravo nisam vidjela kao neki influencer (niti sam ikad posebno “voljela” nekog influencera), ali sam uvijek željela pisati ili stvarati sadržaj za sebe i za druge – na bilo koji način. Mogu reći da se to i ostvarilo jer danas netko stvarno prati ono što objavljujem putem bloga i Instagrama, a to je lijepo osjetiti jer znaš da su ljudi prepoznali nešto pozitivno u tebi, nešto što ih je, iz bilo kojeg razloga, uspjelo privući i zadržati.

Super je kad znaš da ti ljudi vjeruju i da upravo iz tog razloga prate tvoje objave. Ne smatram se zapravo nekim influencerom, već mislim da svatko od nas ima moć na društvenim mrežama – a sve ovisi koliko tu moć mi sami želimo iskoristiti.

KOJI SU POZITIVNI ASPEKTI BAVLJENJA OVOM PROFESIJOM, A KOJI SU NEGATIVNI?
Kao i svako drugo zanimanje, i ovo ima svoje dobre i loše strane. Kao neke od najpozitivnijih bih izdvojila upoznavanje mnoštva predivnih ljudi, rad od kuće i bloger evente na kojima se organizatori uvijek potrude da to iskustvo bude nezaboravno (a tamo se, također, uvijek povežem s hrpom dragih ljudi – od kolega bloggera do organizatora eventa)!

Kao negativne bih izdvojila tu neku obavezu da redovito budeš online, iako ponekad trebaš vremena za sebe, za svoj privatan život te vrijeme sam sa sobom da napuniš baterije (često mi se desi da bih otišla u šumu i ostavila svu tehnologiju na par dana :D). Također, negativnu stranu može činiti dostupnost profila doslovno svima (koji, naravno, mora biti javan i lako dostupan) pa često iz toga proizlaze doslovno svakakvi ljudi, neželjene poruke u inboxu i sav primitivizam na jednom mjestu.

KOLIKO JE TO TEŽAK POSAO?
Baviti se time je puno teže nego što izgleda jer nije dovoljno privući pratitelje; svoje pratitelje moraš i zadržati. Ono najteže, moraš zaraditi njihovo povjerenje i pokazati da si drugačiji – tek kad to uspiješ, možeš očekivati neke suradnje i, zapravo, početak tog zanimanja.

KOLIKO SE TREBAŠ POSVETITI TOJ PROFESIJI?
Bitno je posvetiti se tom poslu, ali ne pretjerati. Mislim da nije zdravo objavljivati svakih deset minuta i svaki dio svog života, zato ja uvijek držim balans između pravog i virtualnog svijeta. Ipak, moraš se odreći nekih stvari kako bi se posvetio tom poslu, pogotovo ako pričamo o blogu, jer je blog, po meni, puno zahtjevnije održavati od Instagrama, a podsjećam da je upravo zahvaljujući blogu i počela moja priča.

MOŽEŠ LI NAM OPISATI JEDNU SVOJU SURADNJU?
U slučajevima kad me neki brend kontaktira putem emaila, najčešće me pita jesam li zainteresirana za suradnju. Ako mi se svidi brend i prihvatim uvjete suradnje onda kreće dio u kojem mi brend (ako je to uvjet suradnje) šalje neki proizvod kojeg moram iskreno recenzirati ili predstaviti pratiteljima. Kad mi stignu određeni proizvodi, ja ih testiram, ocijenim i sa svojim pratiteljima podijelim svoje mišljenje. Sve ovisi o dogovoru s brendom. Uglavnom, tek tada kreće neko smišljanje/uređivanje sadržaja i interakcija s pratiteljima.

KOLIKO TI JE OVA PROFESIJA UTJECALA NA TVOJ OSOBNI ŽIVOT?
Ovo zanimanje mi zapravo iz dana u dan pomaže da se otvorim, da izlazim iz svoje komforne zone i da ne gubim inspiraciju. Moram priznati, utjecalo je i na način da me ekipa s Instagrama prepoznaje uživo pa je super osjećaj kad osoba s kojom se međusobno lajkaš na Instagramu priđe da te pozdravi, a još te i pozdravi IG nicknameom! (“Eeej, otrovni bršljanu!” , u mom slučaju :D)

ŠTO BI SAVJETOVALA OSOBAMA KOJE SE ŽELE BAVITI TOM PROFESIJOM?
Za sve one koji se žele početi baviti bloganjem ili instabloganjem poručila bih da im prvenstveni cilj ne smije biti materijalna korist niti neka kvazi “slava”, već da se upuste u te vode s ljubavlju prema pisanju, prema dijeljenju svog mišljenja javno i sa željom da stvaraju autentičan sadržaj za one koji ih prate ili će ih tek pratiti.

A za kraj pogledajte Ivaninu recenziju – Avon Mark tattoo ruževa za usne:

Autor: Alara Ozturk

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s