Zaduženja PR-ovca na teniskom turniru

Published by

on

WTA 125 Makarska Open 2022 je 16. izdanje / 6. WTA izdanja ženskog teniskog turnira koji se održao u Makarskoj od 30. svibnja do 5. lipnja. Makarska, ranije Bol vodeći je WTA turnir u jugoistočnoj Europi. Prvi od izazova bio je mijenjanje same lokacije iz Bola u Makarsku, pa se osim lokacije mijenjalo i niz drugih popratnih aktivnosti. Wta Makarska se priključio inicijativi Tennis Plays for Peace , pa je sav prihod od ulaznica išao za pomoć ratom pogođenoj Ukrajinu. Sudjelovati u ovom turniru kao dio PR tima svakako je bio izazov, ali timskim radom sve su prepreke uspješno riješene.

O turniru

Najava turnira bila je u Zagrebu, gdje je predstavljeno da će u turniru sudjelovati više od 20 igračica iz top sto. Glavni sponzor turnira bio je Valamar pa su igračice, kao i sponzori i organizatori imali priliku odsjedati u novim hotelima Valamara u Makarskoj. Hotel Dalmacija (PLACESHOTEL) by Valamar imala je i svečano otvaranje hotela, pa su svi sudionici imali priliku uživati u predivnoj večeri na terasi hotela, a za muziku je bio zadužen britanski dvojac iz Pink Panda. Program turnira bio je uistinu bogat pa su svi sudionici mogli uživati u nastupima Zdenke Kovečiček, Nene Belana, klape Cambi, klape Šufit, grupe Noa i dr. Organizatori su se potrudili da se za svakoga nađe po nešto, pa su pripremili i niz panela kao što su : Sports nutritioni in women’s sport, Mentalni trening i otpornost na tres, Ekonomija općeg dobra i društvena vrijednost sporta. Posebno zanimljivo djeci bio je Kids Day kada su u samom centru grada djeca imali priliku igrati tenis s vrhunskim sportašicama i saznati nešto više o samom sportu.

Zaduženja PR-ovca

Sigurno vas zanima koja su to točno zaduženja jednog PR-ovca na teniskom turniru i trebali li imati sportskog znanja ako sudjelujete u sportskom eventu. Za ovakav event, ali i za sve druge najvažnija je priprema. I da nikada niste pogledali meč tenisa a mečeve zovete utakmicom, sve se to stigne naučiti. Prvi angažman za ovaj turnir bilo je sudjelovanje na media presici turnira, gdje se se mogli čuti najvažniji podatci vezani za event. nakon toga imate dovoljno vremena da se pripremate za event. Na samom turniru PR team zadužen je za press centar i svi mediji idu preko vas. To je i najvažnije zaduženje no ne i jedino. Važan dio su i društvene mreže. Ukoliko ste zaduženi za Društvene mreže morate biti prisutni na svim akcijama tog dana kao i na svakom meču. prethodno naravno treba imati već gotove vizuale ali najviše objava dolazi sa samog terena. Održavati dobru komunikaciju sa sponzorima također je ključno kako bi im event predstavili u najboljem svijetlu. U današnje vrijeme neophodna je i suradnja s influencerima. Oni su nam ključni za dobar sadržaj na društvenim mrežama pa im se uvijek mora pružiti nešto zanimljivo što bi mogli predstaviti svojoj publici. Dio programa je i niz govora organizatora pa vas netko može zadužiti i na tom polju, a možda ćete i sami neke morati držati. Govori često budu i na engleskom jeziku. Kako bi sve dobro funkcioniralo potrebna je dobra komunikacija unutar tima ali i komunikacija s drugim timovima.

Zanimljivosti s turnira

  1. Produkcijska kuća Noah Media Groupa doletjela je u Makarsku kako u sklopu dokumentarca kojeg snimaju za Netflix.
  2. Influenseri, njih 15, stigli su u Makarsku u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije, a osim na teniskim terenima obišli su i Skywalk na Biokovu.
  3. Jedan od sponzora turnira bio je Real Azul Tequila, oni su ove godine potpisali i sponzorstvo s Eaglesima; NFL momčadi iz Philadelphije.
  4. Jadran Lazić, poznati splitski fotograf izložio je svoju monografiju s preko 1000 fotografija poznatih i slavnih.
  5. Sven Maretić i Anto Joskić odigrali su egzibicijski tenis u kolicima.

Izvor: https://www.makarskaopen.com/hr/

Leave a comment