Pisanje naslova najvažniji je dio prilikom objavljivanja članaka za web. Koliko će naslov biti zanimljiv, intrigantan veća je mogućnost da ćete privući veći broj ljudi. Naslov ostavlja prvi dojam, a neki članak može biti uspješan samo zahvaljujući dobrom naslovu. Ako ne znate od kuda biste krenuli najbolje je razmišljati o tome tko je vaša publika? Budite tajnoviti i razmislite na koji naslov biste vi kliknuli.. Budite oprezni i pri kreiranju naslova pripazite da ne varate čitatelja, odnosno da ne sugerirate informaciju koja ne postoji u tekstu. Neka istraživanja pokazuju kako najbolji naslovi sadrže između 8 – 12 riječi. Neka se u vašem naslovu vidi o čemu ćete pisati ali s dozom primamljivosti.
U nastavku pročitajte i otkrijte kako osmisliti dobar naslov koji će Vam osigurati peticu kod svakog čitatelja.
Autor: Petra Barto
Leave a comment