ŠLAG NA KRAJU – NAJSLAĐA INSTAGRAM PRIČA

Published by

on

Došla sam u kontakt s mladom nadom hrvatskog slastičarstva Ivom Erić čija je svaka torta unikatno umjetničko djelo, a o okusu da niti ne pričam. Pokrenula je Instagram profil @slagnakraju prije cca godinu i pol i od tada joj broj followera i narudžbi samo raste. Iva mi je u razgovoru odala kako je nastao Šlag na kraju, gdje pronalazi inspiraciju, ima li ikakvih prepreka na putu, tko joj vodi društvene mreže…

Šlag na kraju započeo je sasvim spontano, bez nekog velikog plana i vizije. Oduvijek sam voljela kuhati, a godinama sam pekla torte za rođendane svojih prijatelja i nosila ih na proslave. Torte su postajale sve bolje i bogatije dekorirane, a na jednom rođendanu je netko slavljenicu pitao mogu li se te torte kupiti. Ona je to meni prenijela kroz smijeh, a i ja sam u tom trenutku to shvatila kao šalu.  Kad smo skužile da je stvar ozbiljna, upalila mi se lampica i mala ideja u glavi jer sam vidjela da bi netko stvarno platio za to što ja radim. Idući dan sam otvorila Instagram profil. Posao je krenuo instant, s obzirom na to da sam već u tom trenutku imala neku bazu podataka torti od svih ovih godina koje su izgledale dobro. Tako da sam odmah mogla početi redovito objavljivati, a narudžbe su krenule unutar par dana.

t1

Meni je apsolutno sve inspiracija – moda, izlozi cvjećarni, umjetnost, ali i brojni slastičarski profili. Vani je puno jača slastičarska scena nego kod nas, bar u ovim okvirima slastica kakve ja radim. Tako da je Instagram nepresušan izvor informacija jer svaki slastičar svakodnevno objavljuje svoje radove. Mislim da se tako stvara zajednica u kojoj smo svi jedni drugima inspiracija. Naravno, bez kopiranja.

tt

Kroz proteklu godinu filtrirale su se kombinacije torti koje su najviše puta naručivanje i koje su ljudi najviše hvalili. Tako sam uspjela sastaviti ‘menu’ s 8 okusa i 9. „make your own“. Ali od svih tih okusa daleko najpopularniji i najprodavaniji je okus koji sam nazvala Think chocolate pink – biskvit od tamne čokolade, krema od bijele čokolade i krema od malina. Njoj se svi iznova vraćaju.

Rekla bih da sam imala izazovne narudžbe prije nego problematične. Ukoliko procijenim da će s narudžbom biti previše problema (npr. transport u neki daleki grad) odbijem ju. Najveći izazov je uvijek etažiranje i nešto što nikada do tad nisam radila. Torta na 3, 4 kata, tu ima jako puno stresa, kompliciranog posla i stvari koje mogu poći po krivu. A kada radim neku tehniku koju nikada do tad nisam, uvijek se čini teško izvedivom, ali tako se jedino uči.

torta 3

Trenutno sve radim sama. I zapravo je u tome i najveći problem, jer subotom dok svi piju kavu na mobitelima je idealno vrijeme za postaviti neke ankete i bombardirati Instagram sa sadržajem, no ja moram biti u kuhinji. Također, preko vikenda se zna nakrcati jako puno poruka u inboksu dok ja pečem torte i ne stignem odgovarati. Tako da je vođenje društvenih mreža ozbiljan posao i ja bi voljela da malo više vremena mogu posvetiti tome. Smatram da imam u redu komunikaciju, prisutna sam, postovi su redovni, trudim se tu i tamo pitati svoje pratitelje za mišljenje u vezi nečeg, no moja aktivnost se ne može usporediti s npr. food blogerima. Tako da uvijek može bolje.

Izvori:

https://www.facebook.com/Šlag-na-kraju-295985430898170/

https://www.instagram.com/slagnakraju/?hl=en

Sve slike su preuzete s Instagram profila @slagnakraju

 

Autor: Kristina Špoljarević

Leave a comment